Monday, March 9, 2009

哈哈,第十二個圈啊

昨天逛了一整天街,休息了一天沒有去跑步。今天有足夠的精神,又是時候去跑步。

黃昏時特地去買了一條新的運動褲,用了某銀信用卡的積分,不用付款,很是高興。

結果,跑呀跑呀跑呀,成績出乎所料。哈哈,跑了整整十二個圈啊。又比上一次十一個圈多了一圈。

想來其實會令人嗤之以鼻。但對於一向沒有運動的我,感覺非常愉快呢。

這十二個圈,跑了約四十五分鐘,其間喝過三次水,縛了兩次鞋帶,也沒怎麼休息過連續跑的了。

是跑得很慢,這個倒沒有置疑。曾有幾個圈,竟然有位跑得頗快的小妮子,好幾次在我旁邊經過。我倒沒有想加速超過她的念頭。

跑步,是自己與上次的自己比較。

那種感覺,很是特別,而又很實在。

晚上回來後雙腿有點兒酸軟,這感覺就是實在啊。

5 comments:

漁人 said...

真係佩服, 我都有跑步既習慣。都係近呢一兩個月先開始。不過我係朝早跑既, 因為夜晚收工唔定時。

跑完步比我既感覺係-朝早就做完一樣好成功既野甘~於是成日都會好精神~

肥貓 said...

十二個圈?!
好勁..... 我唸我跑一個圈未到都會頭暈.

見你跑得咁開心, 我都蠢蠢欲動.

聶秀康 said...

啊!進展良好...獎品是港產生力啤!

cheers!!!

Anonymous said...

維京人:

你...咁快就可以跑12圈?....勁!
跑步真係唔需要同人比, 只要自己覺得舒服就得呀!

市場維京人 said...

漁人,

我都係開始咗三個禮拜咋。一齊努力吖。

肥貓,

十二個圈其實一 D 都唔勁,尤其是當你睇到身邊嘅人跑廿零三十個圈時仲面不改容。

你都跑吖,原來真係好 high 㗎。

3 耳,

我比較哈日,可唔可以要日本嘅惠比壽啤酒吖?

自由行,

家下擔心緊自己最大體能就係 12 個圈呢。