Wednesday, March 4, 2009

多了一圈

昨天相對來說比較早就去睡,加上昨天沒有運動,今天無論如何也找不到藉口不去跑步。

既然要跑,就跑吧。差不多二十二時到運動場,很快的跑了五個圈,只十五分鐘。當中包括了縛了一次鞋帶和喝了一點水。是很好啊,我對自己說。

不知怎的,體能是有,而且也很專心去跑,但就是提不起勁。

就.是.提.不.起.勁.啊。

感覺很是奇怪,唯有於一邊跑步一邊默默的數一至十,每數一下就跑一步,那跑步就會不覺得是甚麼一回事。

一、二、三、四、五、六、七、八、九、十。

再從一數起。

一、二、三、四、五、六、七、八、九、十。

時間,倒像是過得很快的,結果如此這般就跑了十個圈。

最後,為了令自己的紀錄好看一點吧,也為了令自己看來有一點兒進步,哈哈,自己也很奇怪:我跑了第十一個圈。

是的,是第十一個圈啊。比這兩個星期最長的十個圈多了一個圈啊。

扣除休息的時間,原來只用了 40分鐘。

算是有個交待給自己了。

10 comments:

Betty said...

常识找一隻励志歌, 例如红日, 一路跑一路不停repeat 去听, 跑跑下会有rhythm.

肥貓 said...

>>"就.是.提.不.起.勁.啊"
這幾個字真攞命, 足以令人不想去做任何事.

上星期日打羽毛球, 打唔夠十分鐘已經差唔多 "氣絕身亡", 之後不停看鐘, 每秒都像渡日如年, 不過打到差唔half hour之後就好好多, 一個鐘後直情唔捨得走, 不過book左一個鐘咋.

聶秀康 said...

請問那運動場有什麼風景?
提不起勁!工作太累吧...那更要跑...加多二錢肉緊。

市場維京人 said...

小瓶子,

好提議!其實家下我都搵緊 iPhone 機套,可以縛得落手機嗰隻。咁就可以一邊聽一邊跑。

肥貓,

你嘅感受我十分之理解。因為我是很少運動的人,一做較為「激烈」的運動頭嗰半個鐘簡直係
想死。運動其實很奇怪,冇做開嘅唔想做,一做開就會好 enjoy。

3 耳,

那運動場如香港大部份運動場一樣,都係有唔少嘅高樓大廈圍住咁啦。

提不起勁,係好似近排冇乜目標,又或者係有目標但係做起上嚟又唔係咁順咁,好似做乜都冇用。

工作是累的,今晚為了趕個不想做的 presentation,仲落唔切運動場,激死。

看來,明天要加萬二分的肉緊才成呢。

黑人 said...

恭喜晒!又進步了呢!

可能最近濕氣重,陽光少,所以較難提起精神

我前日通頂趕工,要休息三兩日先可以再跑lu... 每次跑步都會同自己講要珍惜今晚練跑,因為機會得來不易,有太多原因跑不成

Samsara said...

Hello!你跑係係四百米一個圏既運動場?如果就腳既話,推薦馬場。

只要唔跑馬都可以跑,一個圏有1.6km,空氣幾好,仲有陣陣草香,風景唔悶,仲有大量同自己一樣既傻仔傻妹在度跑,你唔會覺得自己好怪...

英倫肥龍 said...

或者下次你可以試下調轉方向(順時針)跑吖~

市場維京人 said...

黑人,

多謝你呀。冇你嘅心得點成事?

Samsara,

多謝你嘅推薦吖。家下我係跑四百米一圈嘅運動場,真係唔知道馬場都可以去跑步呢。

南區肥龍,

我都有諗過,但我諗順時針跑,好容易俾人怒啤。另外,唔知道你知唔知點解跑步一定係逆時針嘅呢?

http://runningviking.blogspot.com/2009/02/blog-post_18.html

英倫肥龍 said...

其實都唔一定會俾人怒啤,只要你用兩邊最左或最右去跑,又唔會阻住其他人既話,應該冇問題既.

又我提議你順時針跑,主要係身體及肌肉係有記憶性的,當習憤咗一個模式(如逆時針方向)後,除非有明顯特破,再進步既程度就會減緩.

利用新環境(新鮮感)去刺激一下練習既感覺,再相互交替(例如唔同路線、距離)練習,不知不覺地可以令身體再適應另一個環境,然後再比較再進步.

關於順時針跑,可以睇下呢篇.不過未知是否完全正確架.

http://blog.jajh.tp.edu.tw/blog/index.php?op=Default&postCategoryId=3840&blogId=2029

市場維京人 said...

南區肥龍,

今晚聽咗你講試下跑順時針。哈哈,感覺超正!

Thanks!

Cheers!