Wednesday, February 18, 2009

逆時針方向的田徑

今早一起床,感覺不對勁:為甚麼雙腳好像有千斤重似的?原來少做運動的我,跑步跑了兩天,一對腳已經進入酸軟狀態,真的是舉步維艱。

晚上回來後,正想是否也出去跑步呢?怎麼說也是剛開了頭,若這麼快便「攤凍」好像不是很好哦。為了令自己跑步變成習慣,於是乎今天晚上也還是去了運動場跑步。不管跑多少,只要有一點點的行動自己也滿意的了。

勉強跑了二十分鐘,只有運動場內的四個圈。本想跑第五個圈的,但實在太累,若一下子便去得太盡,對自己身體亦不是一件好事。

今天晚上跑步時忽然留意到,在場的人每位也是以逆時針的方向跑的。即如果坐在觀眾席上看,跑手是從自己的左手面跑到右手面的。

想著想著,越想越奇怪好像無論是親自見過的,還是於電視上看過的,跑田徑也總是以逆時針方向來跑,為甚麼從來沒有跑順時針的?還是只是我沒留意嗎?

是不是因為我們閱讀西方的語言,如英文,一般是從左到右閱讀的,如果跑手是以順時針方向來跑,那就跟我們閱讀的習慣有衝突了?

聽說阿拉伯文還是某些別的文字,閱讀及書寫也是從右到左的。如是,有關國家的運動場,跑手跑步的方向是否與我們的相反,是以順時針來跑的?

又可能跟閱讀或書寫習慣無關。看我們每星期於沙田或快活谷的賽馬,馬匹是以順時針方向跑的。那應該是人跑是逆時針,馬跑則是順時針方向?

其實可能也沒有甚麼關係。胡思亂想下四個圈很快就跑完了。

8 comments:

聶秀康 said...

別一次過去得太盡...慢慢適應.
腳步重可能是濕氣重或飲冰冷飲料太多,我飲用了中藥調理。

黑人 said...

加油
飽完忌飲冰冷野,室溫水為佳,否則易有心臟病 (中醫講的)

跑步前後記得拉筋

上次跑完10k馬拉松,感覺自己平日練得不夠,都係向村上春樹學習,雖然無佢咁激日日跑,都希望可以隔一兩日跑一次

Betty said...

WAH, 你开甘多BLOG, 花多眼乱....@@~~

市場維京人 said...

聶秀康,
又一次多謝你吖,估唔到你中醫學都識。係呀,今晚玩休息,聽日繼續。得閒要去多 D 你個 blog 睇下有咩健康貼士先得。

黑人,
多謝你嘅打氣。幣!尋日跑完步即刻飲咗冰凍寶礦力,點算?
會記住你所講,跑前會拉吓筋先。多謝晒。小弟都希望好似你咁跑到馬拉松,不過呢個目標對我嚟講真係好遙遠。

小瓶子,
唔同嘅 blog 寫唔同嘅嘢嘛。攪到你眼花真係唔好意思㖭。

黑人 said...

維京人師兄

馬拉松一d都唔遠,你跑到四個圈即係1600,我開始時都係差唔多,逐少加上去,大半年後先至有5km,跑到5km已經可以跑10km馬拉松,因為一半行一半跑都夠時間

如果你今年keep住練每星期練2-3次,下年記得報10km逼自己keep住練,加油!

聶秀康 said...

別客氣...我都是半桶,歡迎大家交流!
羨慕你這多產又言之有物的blog,這新blog讓我到與村上君同在,很獨特!

聶秀康 said...

更正

半桶水

讓我感到

市場維京人 said...

黑人兄,
你叫我師兄,唔通我哋係同一個師父?
聽完你分析之後,跑馬拉松好似真係唔係好難咁喎。不過我諗如果我 keep 到每個禮拜跑五個小時,對我嚟講已經超級犀利。如果 keep 到兩個月,再加碼。。
多謝你嘅鼓勵。

聶秀康,
歡迎你嘅交流呀。
言之有物?說笑吧。
發現通常喜歡村上嘅朋友,都同村上一樣,都係嗰 D 唔將事情寫下來就唔識思考嘅人。
多謝你加油吖,呢個 blog 係我一個全新的體驗,亦係對自己跑步進度的一個監察。