Thursday, April 23, 2009

十天不移動平均線

原來,已經有十天沒有去跑步了。

如果要說跑步是一個 project 的話,明顯的看出這就是 project failed!

要說理由倒是有一大堆呢,例如上星期開了個朝九晚七的馬拉松式會議,周六周日還是有一大堆似是而非的公事私事要做等。

看來理由與藉口的界線真的越來越矇糊呢。

如果以股票技術分析的角度看,這條「十天不移動平均線」很明顯地已經成形。而且,運動指數正向零邁進。

還期望這個周末有空能夠打破這「低沉」的「市況」。

只要不是「假突破」便是了。

13 comments:

黑人 said...

頭先我都好灰,終於約齊腳又無落雨
仲諗住跑10k試下,結果5k就瓜左

因為近排d sleeping pattern亂晒
之前一晚又通過頂,睇住d朋友繼續跑自己就跑唔郁,都幾無奈

肥貓 said...

聽見 project 呢個字有啲想死......

不過唔同既project有唔同既priorities

肥貓 said...

lunch time 時回覆緊你既mail, 又被人叫左去做野.......慘

話回頭, 不過唔同既project有唔同既priorities, 迫不得已都要跟次序去做, 就把跑步當作是你的core project, 不需要天天跑, 但一有時間就是首先會做的事, 努力呀!

Plau said...

祝你早日V型反彈!

Juicy Runners said...

習慣!是要成習慣!

加油呀~!

聶秀康 said...

啊!熊市呀...以靜制動別忙壞身體!
50天移動平均線不如擴闊至100天吧!這會鬆動些...

幽遊些飲番罐平平地的波蘿啤...Cheers!

荒木茂 said...

がんばって。

黑人 said...

もいちどがんばて!!

黑人 said...

頭先狀態一般,都跑左5k

我發現人係會自我限制實力

我個fd跟我跑6個lap 6k,呻好辛苦
我同佢講跑另一條路,都係6k左右,來回兩次,大家好開心地跑了,事後原來果條路有10k,係我自己都唔知的

我諗你都可以搵第二d 路去跑,因為我覺得你練左一排,跑4,5 個圈應該係碎料

重點係唔好放棄~~~ 我會不斷在呢個留言直至你再跑為止 ~

市場維京人 said...

好多謝大家的鼓勵。

黑人,
 
放心,忙完一定會再跑。公事頭痕,不過辦公室政治玩到接近尾聲,壞人快有報應了。

Freelancer 雖然辛苦,但相信沒有辦公室政治吧?

再一次多謝你的鼓勵。

肥貓,

跑步已列入小弟的 core project 後,現在發覺手頭的 core project 太多㖭。嘻嘻。

Plau,

快喇快喇。Thank you.

On Dog,

Yes, no problem! 鐵定這個假期再跑。

3 耳,

好鐘意你嗰句以靜制動呢。但現在玩辦公室政治原來要以進為退又要以退為進先掂,攻其不備嘛。唔想玩但仍要學習中 ......

一齊飲杯。Cheers!

荒木茂,

ありがとうございました。あなたのブログは素晴らしい。大好き。

又係黑人,

もありがとうございました。可能真係要轉地頭跑了,因為運動場遲些據聞要維修。

Cheers!

黑人 said...

妖,覆完d留言都無去跑喎師兄
快d跑!

咪以為覆左就過關

♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ said...

your blog is very good

市場維京人 said...

黑人,

我就是要你這種鞭策和鞭笞!哈哈!今天終於抽空去跑了,感覺好正!

多謝你的鼓勵!

Cheers!

心心心心心 Jennifer TM R 心心心心心,

喺度賣廣告乎?