Tuesday, April 7, 2009

時間太少,想做的事太多

平日上班,回來後有一大堆公事私事要做,真的忙得要死。放假嘛,又有一堆放假要做的事情。

想寫 blog 又想玩 twitter,又想試 EBay 開 shop 及聯繫一堆朋友;跑步,感覺上排得後後的,弄個跑步 blog 出來也真的有點不好意思。

人生,總是時間太少,想做的事情太多。

怎麼說也好,今天是放假,去了拜山及陪老爸去看電腦展後,也還有些許時間,就去了跑步。感覺,非常舒服,但又覺得用了很多時間,很多事情還沒做呢。

感覺矛盾。你說怎麼辦呢?

6 comments:

自由行 said...

比心機呀!! 唔好放棄!!

肥貓 said...

我也有同感, 特別在weekdays, 上班之後所餘的時間真的不夠, 而且人很倦, 不要說寫blog, 有時連打開電腦的念頭都沒有, 點算?!

市場維京人 said...

自由行,

Yes! 永不言敗!多謝你一次又一次為我嘅打氣。

肥貓,

係呀,所以有時要用部 iPhone 喺辦公時間偷番多少少時間返嚟。
:P

3 ear said...

假期了...應可好好休息想做便做想跑便跑,別太強迫自己...睡到自然醒就最幸福的了!

Hooopeee Easter....how about to take a egg wine to celebrate...Cheers!

市場維京人 said...

3 ear,

Easther Holiday ...... none of my business 呢。要趕 report,比平時瞓得仲少。
慘。

:~

Plau said...

Without Health, you can't do anything.

Don't 本末倒置 :)