Wednesday, May 20, 2009

在 Twitter 發現村上春樹

這兩個星期,跑步,要做,但還是未做。

還是在忙,還是在攪辦公室政治,壞人快有慘痛的下場了。

也還有上 Twitter,竟然發現了村上春樹?

孰真孰假?應該是真的吧。Account 竟然是 2008年年初開的呢。

7 comments:

肥貓 said...

我倒想知道 "壞人快有慘痛的下場" 裡的壞人是指邊個? (八掛)

是你心目中的壞人? 可能佢都當你係壞人架喎!

Plau said...

keep on running.

聶秀康 said...

最近買了村上的一本舊書『日出國之工場』...想買好耐竟然油麻地百老匯的書店遇上...

市場維京人 said...

肥貓,

係指公司嘅 FC。佢又卸膞,又有躁狂症,又成日對 D 女同事毛手毛腳,又冇料,又扮嘢,自己事做唔好,又走去管人哋嘅事,自己攪唔掂又鐘意俾隻鑊佢 D 手下,咁啫。

整間公司佢竟然沒有一個朋友。家下佢犯咗好幾個 figure 上嘅大錯,江湖術士終於原形畢露,正在垂死掙扎。

Plau,

Yes yes yes!

3 耳,

這書我也未看呢,也很久沒有到過油麻地百老匯了。Enjoy reading!

Cheers!

肥貓 said...

嘩! 咁佢唔止係壞人, 仲係賤人, 希望佢早日得被 "收拾".

Anonymous said...

又係我... hahahah...

想問你, 你今日跑o左未?

市場維京人 said...

肥貓,

> 嘩! 咁佢唔止係壞人, 仲係賤人, 希望佢早日得被 "收拾".

原來佢除咗個 title 外,一無事處。

連朋友都唔多個,全公司竟然全世界都想佢「死」!所謂嘅「死」,原來唔係炒魷魚,而係真係想佢 「死」嗰隻!!(竟然有信教嘅同事聽到佢撞車,係希望佢真係俾車車死嗰隻 !!!!!!)

冇錯,係真係想佢死嗰隻!

突然間,都覺得佢幾悲哀。亦覺得佢咁黑人憎,唯有怪佢,一切都係自己攞嚟。

MF,

你嘅 「hahahah...」,提醒咗我,未跑呢。

Promise you, and promise me, 最遲下個禮拜,會跑多嘢。

唔跑對唔住大家。當然,最對唔住嘅,可能係自己!

Cheers!